39347
Book
In basket
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wydanie 1-2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 201208. - 217, [1] strona : wykresy ; 24 cm.
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej. W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami.
Availability:
Czytelnia Olesno
Copies are only available in the library: sygn. 65/podr (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 213-217.
Funding information note
Zrealizowano ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again