39392
Book
In basket
Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych / Mieczysław Łobocki. - Wydanie 7. - Kraków : Impuls, 2009. - 272 stron. ; 25 cm.
Metodologiczne problemy badań pedagogicznych aktualnie preferują nade wszystko badania jakościowe. Nie znaczy to jednak, że ignoruje się problemy podejmowane przez pedagogikę jako dyscyplinę teoretyczną. Docenia się również przy tym traktowanie pedagogiki jako dziedziny opartej na konstruktach filozoficznych. Istniejąca różnorodność pedagogicznych rozważań wymaga różnych podejść przy ich rozwiązywaniu, w związku z tym pluralizm metodologiczny, zwłaszcza na obecnym etapie rozwoju naukowego pedagogiki jest jak najbardziej zasadny. Niemniej jednak, istnieje nadal silne zapotrzebowanie na praktykowanie pedagogiki w sposób empiryczny i prakseologiczny.
Availability:
Czytelnia Olesno
Copies are only available in the library: sygn. 37/podr (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 261-272.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again